عکس کره ای ها

اینم چند تا عکس از سونجاء و ایلهونوااای خدا



نظرات شما عزیزان:

yewon
ساعت20:29---9 دی 1392
چی؟ کی؟؟ سونگجه؟؟؟ مگه میشه؟؟
کی میگه؟؟؟


yewon
ساعت20:33---8 دی 1392
سلام عزیزم.

ممنون که سر زدی.

لینکت کردم. دوست داشتی ما رو هم لینک کن.



وایییییی عکسای سونگجه و ایلهونی! ببینم طرفدار بی تو بی هستی؟؟ وای من عاشقشونم!! (اصلا اردیبهشتیا و دی ماهیا سلیقه ی خوبی تو انتخاب گروه دارن! اینو میگم چون خودم تو اردیبهشت متولد شدم و خواهرپ تو دی (اون یکی نویسنده ی وب من،جیوون)
پاسخ ممنونم سونجاء الان ایرانه


nima
ساعت9:29---5 دی 1392
slm webe ghashangi dari khoshhal misham b manam sar bezani va tabadol lnk konim
پاسخ:سلام ممنون آدرس وبتو بده منم بیام توی وبت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, | 8 AM | نویسنده : نگین و مائده |